poniedziałek, 13 lutego 2017

BOOK HAUL Styczeń 2017

                   Witajcie !
Długo się zastanawiałem co napisać na pierwszego posta na moim blogu i po długich namyśleniach postawiłem na                                                                Book Haul Styczniowy.
W tym miesiącu przybyło do mnie 6 książek z księgarni internetowej Nieprzeczytane.pl (zakupu dokonałem ja sam). Nie przedłużając oto książki:





1.Pierwszą książką jest         "Simon oraz inni Homo Sapiens" wydawnictwa Papierowy Księżyc (301 stron).
Recenzja na blogu pojawi się niebawem. 










2. Następną jest książka "Dwór Cierni i Róż" (527  stron). Recenzja również będzie na blogu.









3. Trzecia pozycją jest książka wydana 11 stycznia "Wotum Nieufności" z serii " W Kręgu Władzy" wydawnictwa Filia Mroczna Strona (620 stron). Recenzja również na pojawi się na blogu. 





4. Na czwarty miejscu jest książka "Dziewczyna, którą kochałeś" wydawnictwa Miedzy słowami (540 stron)
Nie muszę już mówić że recenzja też będzie na blogu.








5. Jest to książka pod tytułem 
" November 9" wydawnictwa  Otwarte (330 stron ). Niebawem wyczekujcie recenzji na blogu. 







 6. Jest to ostatnia książka, która była w tej przesyłce.        Książka  pod tytułem                   "Bazar Złych Snów" wydawnictwa Pruszyński i s-ka (666 stron). Również będzie recenzja. 





I to tyle jeśli chodzi o BOOK HAUL Styczniowy. Jeśli chcecie więcej takich postów na blogu  to piszcie oczywiście w komentarzach. Myślę że spodobał wam się taki post na początek mojego bloga, i mam nadzieję że zostaniecie ze mną i będzie miło wam się czytało moje posty. Pozdrawiam!








13 komentarzy:

  1. Heej! Fajnie że założyłeś bloga! Mam nadzieję, że blogowanie ci się spodoba i stanie się to twoją największą pasją. Ogólnie to bardzo ciekawe książki kupiłeś. Nie czytałam żadnej, ale w drodze do mnie jest ,,Dwór cierni i róż". Fajny post i oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super super! Świetnie że masz bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytam Twoje opinie o książkach które kupiłeś w styczniu. Sama połowę mam na liście "do przeczytania" :) Miłego blogowania. Trzymaj się ciepło,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również czekam na recenzje książek ze stycznia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wyczekujcie wszystkie się pojawia na pewno

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mamy ten sam gust czytelniczy😂👌 Obserwuję👍 zapraszam tak wgl do siebie 😁

    http://czytanienalogiem.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, moja ukochana księgarnia <3 Tylko oni ogarniają moje wielgachne zamówienia, a przy tym mają najniższe ceny :D
    Przygarnęłabym wszystko oprócz Jojo xD Nie trawię samego nazwiska, od niedawna wyłazi mi już z lodówki.
    PS. Kasia dobra rada - koniecznie zmień tło - widziałam już ze 20 takich blogów, dobrze jest się ciut wyróżniać :)
    No i zostaję na dłużej, zapraszam do siebie oczywiśćie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziewczyna, którą kochałeś" i książka "November 9" to te pozycje, które chciałabym kiedyś w końcu nabyć :P. "Bazar złych snów" mam już od dawna, raz czytam jakieś opowiadania, a raz po prostu sięgam po inne książki :).
    Co do księgarni, to ja uwielbiam Świat Książki. Mają wszystko, chcę i darmowy odbiór w centrum, do którego jeżdżę co tydzień po zakupy, więc zawsze mogę wejść i odebrać swoje zamówienie :). Często wyhaczyć można 30, 40 % zniżek i zamówić nowości w przedsprzedaży :).

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo dziękuję za księgarnie na pewno wezmę ją pod uwagę przy zamówieniu książek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.